rymdsylt.blogg.se

Det finns ord.

Debuten

Kategori: Allmänt

Jag är en oupptäckt skribent med många bollar i luften, som här och nu måste prioriteras. Det finns ingen stor chans att det blir regelbundet eller något överhuvudtaget - men jag har något att berätta. 
Stegvis, helt och fullt direkt eller aldrig, vem vet. 
 
Det första jag vill säga är hej, goddag eller salut. Det behövs en introduktion mer än "jag vill skriva, ingen ser min potential..blabla". Det är sant att jag vill att omgivningen ska se vem jag vill vara och se det guldiga i mig. Men jag inser att jag är mer än så. Jag läser om historia, om nutid och även framtid - teologi. Det existensiella har alltid varit attraktivt och kommer alltid vara attraktivt för mig. Det är något med det som inte syns som ger mening. Det kan inte bara vara det som syns för det är inte bra nog för att stilla alla stormar som yr i vår värld. 
 
Jag hoppas och vill viga mina ord till att stilla stormar - mina egna eller dina. Världens. Universums. 
 
Med många ord osagda - D
Kommentera inlägget här: